فروش 8.4 درصد رویدادهای نوامبر، جام

سئول، 29 دسامبر (یونهاپ) -- فروش کره 8.
4 درصد نسبت به نوامبر سال گذشته در رویدادهای اصلی و مواد غذایی و در طول جام حذفی، پنجشنبه رشد کرد.

فروش توطئه‌آمیز 25 خرده‌فروش آفلاین و آنلاین بر اساس نشانه‌ای که در نزدیکی تجارت و انرژی گردآوری شده است، ماهانه 14.
8 تریلیون وون (11.
66 میلیارد دلار آمریکا) در مقایسه با 13.
6 تریلیون وون در سال گذشته بود.
-سال 7.
3 درصد، حقایق نشان داد.

فروش آفلاین فروشگاه‌های معاصر 8.
5 درصد 7.
18 تریلیون وون نوامبر، با مشاهده اینکه قطعات کاتالوگ کره فستا -- جمعه رعب آور کره ای -- 15 روز اول نوامبر، که 2000 شرکت چانه زنی می کنند.

فروشگاه های دوستانه از فروش 13.
8 درصدی بسته های غیرقابل برگشت و فروشگاه های آنها لذت بردند.

فروش در فروشگاه های agglutinate، به ترتیب E-mart و Lotte Mart، افزایش یافت.
9.
2 درصد در سال، و سوپرمارکت ها به علاوه طبق این وزارتخانه، فروش آنها 7.
1 درصد در سال به تناسب در میان و در خلال عقب نشینی فیفا قطر در 20 نوامبر 18 دسامبر.

فروش خود را 3.
7 درصد رویدادها ذخیره می کند، و لباس های آنها را در میان هوای گرمتر کاهش می دهد.

>

به طور کلی، غذا و فروش در فروشگاه‌های آفلاین پیشتاز شد.

فروش آنلاین پلت‌فرم‌های فروش با 8.
3 درصد در سال قبل از 7.
6 تریلیون برنده ادامه رویدادهای بدون تماس و تبلیغاتی است.

p>

در دسته‌ها و خدمات از فروش 30.
7 درصدی فعالیت‌های خارج از منزل در میان آب و هوا برخوردار بودند.
میزان تولید نشان داد، از جمله 17.
6 درصد، و این مقدار فشرده 16.
1 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

طبق این وزارتخانه، پلتفرم های آنلاین 51.
4 درصد فروش نوامبر را به خود اختصاص دادند، 51.
5 درصد پیش از آن.

graceoh@yna.
co.
kr
(END)

پیشنهاد سایت