کوپرنی، معمای ویروسی فرانسوی که فعال سازی خلاقانه پل شناور پاریس را می دزدد، HURR جمع آوری داده های خود را راه اندازی کرده است.
آیکون های مورد علاقه Gen Z Dua Lipa و Bella Hadid، Parch یک انبار SS23 اجاره کرده است، کیف خود را که می توان با اجاره چهار روزه به قیمت 48.
30 پوند تهیه کرد.
سایر لباسهای بدنه و یک کت ماکسی با کمربند مصنوعی.
کوپرنی توسط سباستین مایر خلاق و مدیر عامل Arnaud Vaillant Meyer، همکلاسیهای Mod’art Paris تأسیس شد.
علاوه بر این مارک های فرانسوی Jacquemus، مارک هایی است که مصرف کنندگان Gen Z را هدف قرار می دهد.
این ژانر تنها در سال 2013 راه اندازی شد، زمانی که بنیانگذاران نقش مدیران خلاق را در Courrèges 2015 2017 بر عهده گرفتند.
Coperni 2018، شاتون پشتی Tomorrow را دوباره راه اندازی کرد.
کیف میکرو باگت
کوپرنی در سپتامبر 2022 پاریس (برای مجموعه SS23 خود) مطابق با سوپر مدل بلا حدید بود.
مایعی که حاوی پنبه و الیاف، محلولی است، تبخیر میشود و باعث میشود تایپفندرها به هم پیوند خورده و به لباسی شبیه لباسهای ژاکتی تبدیل شود.
یک کیف، به قیمت 100000 یورو، به علاوه ظاهر شد و پس از آن بود.
برای ماه فوریه، برچسب قیمت با روباتهای سازنده بوستون شریک شد، بنابراین «نقاط»، راهپیمایی.
اسپات های چهارپا با مدل ها، کت ها و کیف هایشان ارتباط برقرار کردند.
فعال سازی این بود که انسان ها و واگن جنگی هماهنگ هستند.
قیمت خرده فروشی کوپرنی در هر طرف 500 پوند و 430 پوند برای هر کیسه.
سهامداران بریتانیایی Selfridges و Net-A-Porter.
پشته در HURR را می توان در اینجا مشاهده کرد.
تصویر اصلی: بلا حدید بنیانگذاران کوپرنی سباستین مایر و آرنو ویلانت در هفته پاریس، سپتامبر 2022.
آلامی.