فیلم عجم و خارجی DVD

فیلم ایرانی و خارجی DVD تعداد ۱۸۰ عدد فیلم دی وی دی خرید ۱۸۰ عدد تخفیف اختصاصی 180 عدد ۱۰۰ هزار تومان

تک ديل اولین بازار آنلاین اجتماعی (Social Marketplaces) بومى سازى شده ايرانى مى باشد که تنها یک بازارچه آنلاین نیست، بلکه یک بستر تجارت الکترونیکی با ویژگی های رسانه های اجتماعی می باشد. هر فرد (کاربر) با درج نام در تک دیل هم دوران می توانید فروشنده و هم یک خریدار باشد. در واقع تک دیل به عنوان یک تیمچه آنلاین مدنی ترکیبی از شبکه اجتماعی و بازار آنلاین می باشد.

بخش "فروشگاه من" در تک دیل در واقع همان پروفایل شخصی هر فرد است که همچون یک فروشگاه شخصی آنلاین می باشد و با همگانی کردن بخش "فروشگاه من"، اطلاعات مغازه شما که شامل فروشگاه (نام کاریری)، عکس درباه (رزمه فروشگاه)و تمامی محصولات را که در تک دیل برای فروش نمود می کنید. در تک دیل کاربران با "دنبال کردن" مغازه های یکدیگر با هم در ارتباط می باشند تا با این روش از آخرین محصولاتی فروشگاه محبوب خود با نبا شوند و همچنین فروشگاه بازاریابی و فروش بهتری داشته باشند. برای سایرین قابل مشاهده می شود و همچنین روش های برای خرید و فروش در تک دیل وجود دارد از جمله مزایده، مزایده پلاس

خرید فیلم آموزش ساخت ربات قدم زن با وسایل ساده

قیمت خرید ضایعات فیلم رادیولوژی | زیباترین ۱۰ سایت برتر برای دانلود فیلم و سریال -

این سایت در ساحل لباس تخصصی انیمه، امکان دانلود بیش از ۱۵ هزار فیلم، ۱۰۰۰ مجموعه خارجی و بیش از ۲ هزار فیلم و سریال کره‌ای را به شما می‌دهد. و فیلم با سرعت بالا از دیگر مزایای انیمه لیست است.

انیمه سیاهه برای پیدا اجرا کردن ساده و سریع فیلم و سریال‌های مورد علاقه امکان جستجو بر ماخذ نام اثر، ژانر، امتیاز، کشور صانع و رده سنی را به شما می‌دهد. این سکوی پرتاب موشک بخشی با عنوان «لیست تماشا» را به‌علت کاربران تهیه کرده که در آن می‌توانید فیلم و سریال‌های مورد پیوستگی را دسته‌بندی کنید، به آنها امتیاز بدهید یا موقعیت تماشای آنها را مشخص کنید.

فهرست برترین‌های انیمه صورت شامل برترین انیمه‌ها، برترین فیلم و سریال‌ها بر بن بازدید، بر اساس شماره در سایت انیمه لیست و همچنین امتیاز سایت‌های MyAnimeList و IMDb است.

خرید فیلم

پیشنهاد سایت