سئول، 27 (یونهاپ) -- شرکت Hitejinro، شرکت مشروبات الکلی سخت کره ای، دوشنبه انتخابات آن صادرات سوجو را در سال، محبوبیت مشروب کره ای، بازمی گرداند.
Hitejinro صادرات سوجو 120 دلار آمریکا در سال، 16.
4 درصد قبل از آن.
در غیر این صورت، در سال 2016 44 دلاری، دوستان از سوجو جهانی شدن دیدن میکنند.
نتایج منتسب به روندهای آن، و کاهش طعمهای طعمدار و نوشیدنیهای مختلط شخصیت خفیفتر است.
ایالات متحده تا زمانی که یک Hitejinro ظهور کرده است، soju به لطف 82.
4 درصد در سال در فهرست هیئت منصفه قرار می گیرد.
و آفریقا در بالا 39.
4 درصد محموله های سوجو Hitejinro 2021 را ثبت کردند.
"در کوتاه مدت، Hitejinro قصد دارد فروش آسیا و چین را افزایش دهد.
اصطلاح، ما کشورهایی را که فروش در آنها در حال رشد است، تحت تاثیر قرار می دهیم.
" گفت.
fairydust@yna.
co.
kr
(END)