انواع دستگاه لیزر موهای زائد + فواید و معایب آنها

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد کدامند؟ وقتی صحبت از دستگاه می شود، گزینه های فزونی بود دارد که رایج ترین آن ها عبارتند از Ruby، Alexandrite، IPL، Diode و Nd: YAG. هر سیستم لیزری با دیگری متفاوت بوده، برخی از لیزرها برای انواع خاصی از موها بهتر هستند، برخی از لیزرها به‌قصد افرادی با رنگ پوست تیره تر مطمئن تر هستند و پاره‌ای از های لیزری در مناطق خاصی از بدن نسبت به سایر لیزرها عملکرد بهتری دارند.

در این مطلب، با بررسی مزایا و معایب انواع دستگاه های لیزر موهای زائد و معارفه پنج نوع برتر لیزر، این فرصت را به شما می دهیم تا بهترین لیزر را جور با نوع پوست خود انتخاب نمایید. اگر چه به نظر می رسد، آقایان به قرابت کمتری در مقایسه با خانم ها، دغدغه از بین بردن موهای زائد خود را داشته باشند، اما این روزها شاهد مورد توجه قرار گرفتن ، به عنوان یکی از خدمات زیبایی هستیم. بنابراین، این خواسته می تواند به منظور آقایانی که قصد انجام لیزر را دارند نیز مفید واقع شود.

دوره آموزش کار با دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد شیائومی | زیباترین بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای صورت، زیربغل، بیکینی و ساق -

عوامل دیگری مانند قرار گرفتن در معرض نور شمس و سابقه جای زخم نیز در تعیین اینکه آیا لیزر موهای زائد برای شما مناسب است یا نه، نقش دارند. اساسی است که برای اطمینان از نتیجه مطلوب، سابقه سلامت خود را قبل از فعل با پزشک در میان بگذارید.

متداول‌ ترین اشکال لیزر موهای زائد عبارتند از لیزر رابی، الکساندرایت، IPL، دایود و nd:yag. سیستم و میزان‌کار هر لیزر با لیزر‌های دیگر متفاوت است و هر لیزر برای انواع خاصی از مو مناسب است. به‌جهت مثال برخی از اطوار لیزر برای پوست‌ های تیره مناسب‌تر هستند و برخی دیگر برای رفع موهای زائد در نواحی خاصی از بدن میزان‌کار بهتری دارند.

دستگاه لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتری در از بین بردن سریع و موثر موهای زائد، یک دستگاه بی نظیر است. این دستگاه دارای سریعترین فناوری رفع موهای زائد موجود در بازارگاه است و یک انتخاب محبوب برای درمان نواحی بزرگ بدن در افرادی با صبغه پوست منور تا زیتونی و هر دو نوع موهای روشن و میانگین ​​است. برای اینکه این لیزر بادپا عمل کند، پالس‌ها باید سریع باشند که می تواند مورث افزایش میزان رنج در درازی درمان شود. با این حال، میانگین زمانه لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت بسته به اندازه کشور تحت درمان، تقریباً ۳۰ دقیقه است! بسیاری از افراد این دستگاه را به منظور از بین بردن فوری و ایمن موهای نواحی بزرگ بدن انتخاب می کنند.

دستگاه لیزر موهای زائد قیمت | زیباترین لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱ -

اما این لیزر برای نواحی کالبد طراحی شده و می تحمل این نواحی را با توان فوق لیزر کرد.

لیزر “الکساندرایت” در حال حی محبوب ترین لیزر موی زائد در ایران است. این لیزر به طور ویژه صورت پوست های روشن کلان عالی عمل میکند. دستگاه لیزر الکس با طول موج ٧۵۵ نانومتر نوعی لیزر اختصاصی جهت جذب توسط رنگدانه های مو (ملانین)، منحصرأ سو از بین بردن موهای زائد می باشد. در واقع “الکساندرایت” سازوکار لیزر بوده و بر خلاف تخیل عموم برند دستگاه نمی باشد.

در برخی مراکز برای لیزر موهای زائد از سیستم های نوری یا به اصطلاح IPL کاربرد می کنند اما…

های نوری (IPL) به هیچ آغاز عملکرد لیزر الکساندرایت را ندارد و فقط نوعی پرتو تقویت شده هستند که به اشتباه به آنها لیزر هم می گویند. طبق‌معمول در سیستم های نوری بر روی رویه بدن از ژل استفاده می گردد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد لیموتاپ مگ

دستگاه لیزر موهای زائد لونا

دستگاه لیزر موهای زائد لوتوس

دستگاه لیزر موهای زائد لسکلتون

بهترين نوع دستگاه ليزر موهاي زائد

نحوه کار دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد

نام بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت ۱۴۰۰

دستگاه لیزر موهای زائد نابلکس

دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

عوارض کار با دستگاه لیزر موهای زائد

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد

عکس جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای صورت، زیربغل، بیکینی و ساق

پیشنهاد سایت